tirsdag 26. januar 2010

Cuddle class

Air New Zealand har skjønt det :)

De tilbyr mer komfort på økonomiklasse!

Les alt om det på VG

8 kommentarer:

  1. Hvordan i alle dager skal du kunne ha på beltet når de sover? På business og first er det jo sete som blir til seng (Eller i alle fall nære) Men de er designet slik at man kan ha på beltet i alle posisjoner, slik at man slipper å brekke nakken ved turbulens (Og havne i taket, ja det kan skje noen ganger) Nå ble jeg nysjerrig

    SvarSlett
  2. Godt påeng jeg usker en flytur ifra Cuba til Frankrike vi fikk melding om ,og feste belte en ung fransk jente ved siden av meg sov jeg jorde henne oppmerksom på dette men hun forsatte og sove uten belte 10 min etter var hun i taket.

    SvarSlett
  3. Det sier artikkelen ingenting om, men vi får håpe de har tenkt nøye gjennom saken før de lanserte den.
    Info filmen sier heller ingenting om beltet - ser ikke ut som hverken familien eller paret har beltet på...

    SvarSlett
  4. ja, litt problem med beltet,men genial trekk

    SvarSlett
  5. Jeg ser at prisene deres ligger på rundt £1000 per billett tur-retur London-Wellington. VG opplyser at par får kjøpe et tredje sete til halv pris for å kunne sove der, altså £500.

    I tillegg kommer gebyrer på rundt £400.

    Jeg vet ikke hva deres mener, men 5000 kroner for å "kose" litt noen timer, det blir litt for dyrt for meg :)

    SvarSlett
  6. Det er nå rundt 30-34 timer dit fra london, så det er nok ganske behagelig å kunne legge seg nedpå i 8-9 timer.. Men det blir trangt for to! Og jeg lurer fortsatt på ang beltet.. Om det med prisene stemmer, er det ikke en veldig god deal- men på en tur-retur på en slik strekning på business blir det jo rundt 30-32000 kroner vil jeg tippe, så kanskje det er en erstatning for premium J-klasse? (Premium economy el, jeg vet ikke om de tilbyr det på air nz) Så om man er en, kan man kanskje sove ok for en ok deal.. Men to stykker blir neppe så komfortabelt. Men jeg hadde heller kjøpt c-class, og fått mye bedre underholdning, mat lounge, mindre bagasjebegrensning, romsligere cabin osv.. Vent nå litt. Er det egentlig så mange som absolutt må dra på en så lang reise? Det er jo sånn umiljøvennlig. Ta heller danskebåten, og spar litt miljø folkens! :D

    SvarSlett
  7. Belteproblemet er lett å løse. Man fester en neodym-magnet i buksebeltet, som suger seg fast i en tilsvarende magnet under setet. Sånne kan jo løfte minst 100 kg. Lettvint og greit.

    SvarSlett
  8. Singapore har jo allerede cuddle class paa 380'ene sine...........litt dyrt men ganske ok.

    SvarSlett